Ayhan Keser - Kavak Yelleri İndir

Arkadaşlarına gönder
Ekle
  • 23 Eki 2018

  • Ayhan Keser'in, Melodi Müzik etiketiyle yayınlanan "Kavak Yelleri" albümünde yer alan "Kavak Yelleri" isimli şarkısı, video klibiyle netd müzik'te. Söz & Müzik: Ayhan Keser Düzenleme: Murat Soytürk Yönetmen: Mehmet Elçi Türkçe Pop oynatma listesi: http://bit.ly/ndm-turkcepop Yeni Hit Şarkılar: http://bit.ly/ndm-hitsarkilar netd müzik’te bu ay: http://bit.ly/ndm-enyeniler netd müzik, Facebook'ta, http://bit.ly/ndm-facebook aynı zamanda Twitter'da, http://bit.ly/ndm-twitter bir de Instagram'da! http://bit.ly/ndm-insta ve Spotify'da: http://spoti.fi/2GbWAEx peki YouTube kanalımıza abone oldunuz mu? http://bit.ly/2d8ihWS

Yorumlar

  • Bülent Dort
    Bülent Dort 2 yıl önce

    Esiyor başımda kavak yelleri

  • İlhan Turan
    İlhan Turan 2 yıl önce

    Ne bicim bi sarkı

  • Yılmaz Vatan
    Yılmaz Vatan 2 yıl önce

    Bu ne lan

  • MCS 20
    MCS 20 2 yıl önce

    Bisikletle klip çeken adam gibi adam

  • ibrahim ateşer
    ibrahim ateşer 2 yıl önce

    çok başarılı olmuş dayım ALLAH yolunu açık etsin her zaman seninle gurur duyuyorum hayırlı olsun

  • Eda Lı
    Eda Lı 2 yıl önce

    Yine muhteşem ses muhteşem yorum 👏🏻🌸

  • Mehmet elçi
    Mehmet elçi 1 yıl önce

    yüreğine sağlık ...başarılar..

  • Birgül Terzi
    Birgül Terzi 2 yıl önce

    Hocam hayırlı olsun

  • Sasyopat
    Sasyopat 2 yıl önce

    Müthişsin ayhan abi 👍🏻

  • Merthan Yeygel
    Merthan Yeygel 2 yıl önce

    Gerçek kesitteki sarı değil mi la bu

  • Metin Cansın
    Metin Cansın 2 yıl önce

    Kötü

  • ATEŞ Ç.
    ATEŞ Ç. 2 yıl önce

    Kavak Yelleri 2011'de bitmemiş miydi yaa

  • Onur Algan
    Onur Algan 2 yıl önce

    Çok güzel bir ses

  • Yusuf Çetin
    Yusuf Çetin 2 yıl önce

    9. yorum

  • Oylum Doğruer
    Oylum Doğruer 2 yıl önce

    İkinci yorum benim

  • Ferdinand Pezo
    Ferdinand Pezo 1 yıl önce

    🤮

  • dr. brs hallo
    dr. brs hallo 2 yıl önce (düzenlendi)

    Klibin basi ve ortalari daha guzel bir yerde cekilebilirdi mesela istanbul da cok hos yerler var ama yorum guzel.

  • COMMENTMAN
    COMMENTMAN 2 yıl önce

    AYHAN KESER SEVENLER BURDA MI ??? 🤔