Sen Çal Kapımı 33. Bölüm Fragmanı İndir

Arkadaşlarına gönder
Ekle
  • 20 Şub 2021

  • Sen Çal Kapımı 27 Şubat Cumartesi Akşamı FOX'ta! Sen Çal Kapımı Ailesine Katılmak için: https://bit.ly/3jB1Rsj​ Sen Çal Kapımı Resmi Youtube Kanalı: https://bit.ly/3dxNPVW​ Kerem Bürsin ve Hande Erçel’in yanı sıra Neslihan Yeldan, İlayda Çevik, Evrim Doğan, Anıl İlter, Melisa Döngel, Çağrı Çıtanak, Elçin Afacan, Sitare Akbaş, Başak Gümülcinelioğlu, Alican Aytekin, Sarp Bozkurt, İlkyaz Arslan gibi birbirinden başarılı isimleri barındıyor. #SenÇalKapımı​ #KeremBürsin​ #HandeErçel​

Yorumlar

  • Sen Çal Kapımı
    Sen Çal Kapımı 1 hafta önce

    Yeni videolardan haberdar olmak için abone olmayı unutmayın🥰 :

  • Zeynep Karasu
    Zeynep Karasu 6 gün önce

    İnşallah Serkan hatırlar yoksa Müge Anlı'yı arıyacam Serkan'nın son 1 yılını bulsun.

  • KÜLKEDİSİ
    KÜLKEDİSİ 6 gün önce (düzenlendi)

    SENARİS BAK ALLAH AŞKINA DILENCİ GİBİ DİLENİYORUZ YETER ARTIK SERKAN HER ŞEYİ HATIRLASIN YA ALLAH RIZASI İÇİN NOLUR LÜTFEN YAAAA

  • Zeynep Ecrin Tunalı
    Zeynep Ecrin Tunalı 6 gün önce

    Ama yeter çok uzadı serkan'ın son bir yılı için 1like

  • Sumeyye Koçak
    Sumeyye Koçak 6 gün önce (düzenlendi)

    Şu Selin gidince rahatlamıştık beee geri niye geldiyse .....tek rahatsız olan benmiyim....

  • Müzeyyen Gürses
    Müzeyyen Gürses 6 gün önce

    Dün gece son sahnede selin eda ve serkanı öyle görünce nasıl çatladı ama ve ben öyle rahat uyudum öyle rahat uyudum ki anlatamam😉😍😂

  • Enes Atlı
    Enes Atlı 1 hafta önce (düzenlendi)

    Selin'in doğum günü pastasının başında tek başına kalması​ndan mutlu olanlar

  • gamze gamzişş
    gamze gamzişş 6 gün önce

    Bunu söyleyeceğim aklıma gelmezdi.ama siz bu düşüşü hak ettiniz! Çünkü 3 bölümdür Serkan'ın anlamsız hafıza kaybıyla uğraşıyoruz Selini in çirkin oyunlarıyla edayı üzmesini izliyoruz cerenin mutsuzluğunu izliyoruz fragmanları güzel verip bölümü sadece selin ve denizin oyunlarıyla geçiriyoruz. Artık Serkan'ın hafızası geri gelmeli yoksa düşüşler yaşamaya devam edersiniz...

  • Asln Hnm
    Asln Hnm 6 gün önce

    Nobody:

  • Betül Bulut
    Betül Bulut 6 gün önce

    Abi dizinin tadı kalmadı yaa geçen bölümün aynısı serkan hiçbir halt hatırlamıyo selin edayı gıcık ediyo deniz edanın peşinde sonuç=00000000000000

  • Tunahan Yılmaz
    Tunahan Yılmaz 6 gün önce

    Reytingler iyice düştü yeter artık yeter 30 bölüm oldu toplasan 10 bölüm beraber oldular

  • Dilara
    Dilara 1 hafta önce

    Sevgili senaristler Allah rızası için bu bölüm Serkan’ın her şeyi hatırladığını, Selin’in mosmor olduğunu bize gösterin

  • Özge Tokuç
    Özge Tokuç 6 gün önce

    Serkan'ın tutarsızlıklarından sıkıldım.Ayfer Alex Aydan sahnelerinden de sıkıldım.Dizide eskiden eda ile serkan her türlü sorunu zekalarıyla çözerdi.Kötülerin yaptıkları olay yanına kâr kalmazdı.Selin ile Deniz Edayla Serkanı ellerinde oynatıyor onların ise ruhu duymuyor.

  • Lιsσσ lιттlє ριηк

    Şu fragmanda Alexander'a seslenmek istiyorum: Bak Alxi Tolki ne demişler "Aldatılan kadının öfkesi cehennem ateşinden beterdir." Ölüyordun az kalsın.

  • Hiranur Özkan
    Hiranur Özkan 6 gün önce (düzenlendi)

    Arkadaşlar fragmanin verilmemesinin nedeni revize yemis bolüm o yüzden ön izlem verdiler bizim için minnacık kızmayın yapıma bizim için revize edildiiii

  • Burak Güngörmez
    Burak Güngörmez 6 gün önce (düzenlendi)

    Adminnnnn bu ön izleme 1. Fragman istiyoruz ve bu sefer 2. Fragman salı günü gelsin diyenler

  • wheesy
    wheesy 1 hafta önce

    BU FRAGMAN DEĞİL SEVGİLİ ADMİN ÖN İZLEME :))))

  • Ravza Nur Yüksel
    Ravza Nur Yüksel 6 gün önce

    Ben her bölüm alıyorum nerdeyse serkan ve eda yanyana gelince

  • ELİF
    ELİF 6 gün önce (düzenlendi)

    Eda:🧚🏻‍♀️🥰

  • Ayşe Bayram
    Ayşe Bayram 6 gün önce

    Olum bitmiyor kötü ler şimdide serkan çıktı hiç beklemedigimiz