Çatı Katı Serüveni BİTTİ! - Çatı Katı Aşk 4. Bölüm İndir

Arkadaşlarına gönder
Ekle
  • 30 Tem 2020

  • Çatı Katı, geniş ve sımsıcak bir aileye iki yabancı misafirin dahil olmasıyla başlar. Dayanışmayla ve birbirine tutunarak yaşayan bu aileye minik bir “yalan”la katılan Ateş ve Yasemin, bu çatının altında önce aşkla çarpışacak, sonra yalanlarıyla sınanacak ama zaman içinde dostluğu, paylaşmayı ve sevgiyi göreceklerdir. Çatı Katı, hayata yeni atılanların, sırtında dünyaları taşıyanların, yuvayı ilmek ilmek örenlerin yani bizim, hepimizin hikayesidir aslında. Ama hepsinden öte bir aşk hikayesidir… Karakterleri birbirine taban tabana zıt, farklı sosyal sınıflardan ve kültürlerden gelen Ateş, Ayşen, Demir ve Yasemin’in ailelerini karşılarına alma pahasına aşklarında direnmelerinin hikayesidir. Hayat gençleri yine boylarından büyük dertlerle baş başa bırakırken, hasretini duyduğumuz bu aile, kuvvetli bağlarıyla her şeyin üstesinden gelip bir arada kalmayı başarabilecek midir? Göreceğiz… Künye Yapım: Mia Yapım Yapımcı: Banu Akdeniz Yönetmen: Barış Yöş Senaryo: Saygın Delibaş, Fethi Kantarcı Treadman: Barkın Şenüren Görüntü Yönetmeni: Ali Aslan Oyuncular: Furkan Andıç (Ateş Avcı), Ezgi Şenler (Ayşen Yılmaz), Yiğit Kirazcı (Demir Yılmaz), Nilay Deniz(Yasemin Çetin), Renan Bilek (Celal Yılmaz), Tülay Günal (Perihan Yılmaz), Erhan Yazıcıoğlu (Asaf Avcı), Ebru Aykaç (Gülriz Avcı), Burak Tamdoğan (Filozof Emin), Pelin Öztekin (Süheyla Durmaz), Bülent Seyran (Şuayip Durmaz), Bedia Ener (Saadet Yılmaz) #Çatıkatıaşk #KanalD

Yorumlar

  • Kurtlar Alemi
    Kurtlar Alemi 1 hafta önce

    Şu babaanneyi sevmeyen tek ben miyim acaba? Çok sinir oluyorum babaanneye eğer istemiyorsa onları kendi gitsin.

  • Sedat Çelik
    Sedat Çelik 1 hafta önce

    Hayata karşı hiçbir amacı olmayan kişilerin en büyük hobileri insanların hayatına karışmak.:))

  • sunshineoz
    sunshineoz 1 hafta önce

    Babaanne kadar sevimsiz biri yok

  • Meriç Salduz
    Meriç Salduz 1 hafta önce

    Bu babaaneden nefret ettim yaa , ne değişik insan ya niye kovuyorsun bu evsiz insanları 😠😠

  • h you
    h you 1 hafta önce

    Dizi güzel ilerliyor ama Demir ve Yasemin'in sahneleri arttırılmalı. Birkaç kez klişe sahne olacak diye bekledim ama olmadı biraz daha romantiklik eklemeliler bu ikisine

  • Alper YT
    Alper YT 1 hafta önce

    Şu babaanne ye iyi sövdüm şahsen onun yüzünden hiç zevk almadım yarısından beyni bi karış hava her işe burnunu sokuyor

  • İkra Alici
    İkra Alici 1 hafta önce

    Babaaneden nefret edenler butonuyum her bir like bir domatesini düşürsün xndjdjjdrjrj👇

  • sunshineoz
    sunshineoz 1 hafta önce

    Daha çok demir ve yasemin😭

  • Furkan Erdoğan
    Furkan Erdoğan 1 hafta önce

    bence o gurme gelcek ve her şey düzelcek

  • Ayse Akbaba
    Ayse Akbaba 1 hafta önce

    Ay çok abarttılar kiralarını ödüyolar işte sizene

  • Meltem Yaylaci
    Meltem Yaylaci 1 hafta önce

    Yaaaa çok üzüldüm aslında harka iş başarmışlardı

  • Rabia Aksel
    Rabia Aksel 1 hafta önce

    o ıspanaklı mantı çok şeyi değiştirecek

  • Black deniznil
    Black deniznil 1 hafta önce

    Yiğit nilay oyunculukta yine döktürüyor

  • sunshineoz
    sunshineoz 1 hafta önce

    Yasemin demir, çok güzelsiniz YasMir

  • Esra Peynirci
    Esra Peynirci 1 hafta önce

    Ya nolur evden ayrılmaşınlar ne istiyorsun yasemin ve ateşten

  • yasemin şirin
    yasemin şirin 1 hafta önce

    Hala ve abla fazla sıktı hiç komik değildi mutfak sahnesi de fazla uzadı

  • HER ŞEY VAR
    HER ŞEY VAR 1 hafta önce

    Ya şu babaanneye gıcık oldum heee

  • Lale M.lale
    Lale M.lale 1 hafta önce

    Çocuklar onların iyliti için onlara yardım etmek için kalkisdilar onlar ne yapdi sınır ya

  • lonely girl
    lonely girl 1 hafta önce

    Babanneden hiç hazz etmiyorum

  • Emine Erdinç
    Emine Erdinç 1 hafta önce

    AYŞEN ❤ ATEŞ DEMIR ❤ YASEMIN